tens un objectiu?

tens un objectiu?

el teu entrenador

el teu entrenador

e conduirà

e conduirà

a l'èxit

a l'èxit

exercici intel·ligent

exercici intel·ligent

El secret de l'èxit... LA CONSTÀNCIA!

​Per què un entrenador?
L'orientació d'un entrenador és fonamental en l'elaboració d'un programa que s'adapti a l'estil de vida, característiques i condicionament físic de forma individual.
L'entrenador t'estimularà en l'evolució del teu condicionament físic, fent canvis positius al sistema cardiorespiratori i al sistema músculesquelètic, t'ajudarà en l'execució i en la tècnica dels moviments, evitarà lesions i t'animarà a aconseguir resultats sense gaire patiment. Però perque això passi també necessita del teu compromís i la teva constància en el moment de mantenir una regularitat en els entrenaments i un control especial de la teva dieta.

Com et pot ajudar un entrenador personal?
A través d'una avaluació física valorarà el teu estat físic actual i les teves necessitats.
T'ajudarà a objectivar la destinacio del treball
Es crearà un programa a mida de les teves condicions
T'ensenyarà a fer-ho correctament
Et guiarà i t'acompanyarà durant l'execució dels exercicis
Canviarà el programa per mantenir el teu interès i l'adaptarà a poc a poc al teu nou nivell de fitness
T'informarà sobre aspectes relacionats amb l'activitat física i la salut
Et motivarà durant tot el procés de l'entrenament, perque siguis constant i assoleixis els teus objectius i gaudeixis dels beneficis de l'exercici.
Així que inverteix en un entrenador personal per a que els teus entrenaments transcorrin de la manera més segura i agradable possible!!
Millora la teva qualitat de vida​.
Durant les dues últimes dècades el creixent interès per l'estètica associat a la prevenció i al tractament de noves patologies, ha produït una sèrie de canvis en l'estil de vida de les persones.
L'activitat física proporciona molts beneficis en el camp de l'estètica corporal, com ara: reduir pes, millora del to muscular, augment de la flexibilitat i l'enfortiment d'ossos i articulacions. A més del gran interès en l'estètica corporal, hi ha preocupació per una millor qualitat de vida i un millor control de la salut. La perspectiva de vida de la població augmenta i la tendència natural és arribar a la maduresa d'una manera més saludable.
L'activitat física contribueix a una millor qualitat de vida i a la longevitat. La mitjana de vida de les persones físicament actives és més alta... Abans s'iniciï l'activitat física més evident en serà el resultat. El fenomen és conegut com l'era "wellness".
El nostre objectiu és assessorar els nostres clients a través de les eines necessàries per aconseguir una millor qualitat de vida i garantir un treball dirigit amb canvis més eficients.

Importància de la pràctica d'exercici físic
La pràctica de l'exercici afavoreix el desenvolupament d'adaptacions fisiològiques que garanteixen el benestar físic, mental i social, i permet un millor rendiment de les activitats diàries sense posar en perill la integritat física del cos.
La pràctica de l'activitat física millora el condicionament físic global de les persones a través de la interacció dels principals característiques físiques, la força muscular, la potència, la resistència cardiovascular, la resistència muscular localitzada i la flexibilitat, i proporciona un millor funcionament múscul-esquelètic i metabòlic de les persones.
Diversos estudis demostren que l'intercanvi previst de les capacitats físiques principals contribueix a la prevenció de lesions, a la millora del gest esportiu, en un millor control de la composició corporal i en la recuperació física i mental de les persones.
Els exercicis són cada vegada més importants en el desenvolupament del benestar i la salut mental de la població.
Un programa bàsic regular de l'exercici físic ha d'incloure tres components essencials:
. Exercici aeròbic o cardiovascular
Exercicis que mobilitzen grans grups musculars (a peu, corrent, cinta, bicicletes, etc.)
. Exercicis resistits
Exercicis amb la sobrecàrrega muscular (manuelles, pesos lliures, gomes, etc.)
. Exercicis de flexibilitat
La pràctica d'exercici millora la salut mental, la depressió, l'ansietat, l'estat d'ànim i l'estrès.
Els efectes positius dels exercicis estan vinculats a la secreció i el lliurament d'una hormona anomenada endorfina que interactua amb els receptors del cervell en la transmissió d'informació de dolor, en la regulació de la temperatura corporal, la gana, el somni i l'estat d'ànim.

Preparació física

Raul

Tens un objectiu?

Ha arrivat el moment del canvi físic ?

El camí no serà fàcil peró t'asseguro que et divertiràs amb els entrenaments i arribaràs allà on et proposis.

Raul Valle

Preparación física · 

Jana

Vamos a trabajar de manera consciente, conectando con el cuerpo  para llegar al objetivo y mantenernos ahí.

Yorjana Brito

Reeducació postural

alicia

Nada  sustituye a la constancia, ni el talento, ni la "suerte". Si quieres reeducar tu postura, olvidarte de molestas contracturas y mejorar tu estado físico, explícamelo y juntos encontraremos el camino.

Alicia López

HORARI

Dilluns a divendres - 6:30h. a 22:45h.

Dissabtes -  de 9h. a 20h.

Diumenges i festius - de 10h. a 14h.

C. Conquista, 88  08912 BADALONA

​Tel.   93 387 55 58 - 639 127 440

info@bodygym.cat

SEGUEIX-NOS

  • Facebook BG
  • Instagram BG
© BODY GYM, 2017